15.06 Zaful

Hej ja kocham kolekcje zaful a teraz takie obniżone ceny że szkoda sobie czegoś nie kupić
Zawsze chciałam mieć długą sukienkei tak właśnie znalazlam swoją idealna i jest to ona piekna długa żołtasukienka w dorbne kwiatuszki myśle że to będzie coś z czym nie będe mogła sie rozstać w te wakacje a wy lubicie takie ? jeszcze kiedyś bym się nie odwarzyła w takiej wyjść ale teraz jest to hit!





Kolejny jest to krótki top w kolorowe paski idealny do spódniczek jak i spodenek do fajnych luźnych stylizacji będzie świetnie wyglądąć z odkrytymi ramionami :) mam już pare bluzek tego typu i świetnie mi się sprawdzają :)

 TOP



i na koniec idą spodnie z pasami wzdłuż jest to również git tego roku jak i do elegancki tak i do sportowych stylizacji i za to w takim stroju mmożna sie czuć swobodnie i lekko :) jeszcze wiele super produktów się znajduje tam ale bym musiała wszystkie je opisać bo są takie piękne a moja szafa potrzebuje odświeżenia na to lato !

SPODNIE


Jakie macie plany na wakacje kiedy sie wybieracie? ja myśle wybrać się do Polski bo tyle pracy nagle że nie wiem czy znajde czas jechac zagranice ale bardzo bym chciała odwiedzić Grecje lub Hiszpanie !





zaful Anniversary party

Warm-up

inspire / involve / Enjoy

code 10% off: Hisummer

1 komentarz:

  1. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten piękny poniedziałkowy czerwcowy dzień Choć nie ma na dworze słońca to jednak jest bardzo duszno Mam nadzieję że przyjdzie jakieś ochłodzenie bo za duszno mi takie 160 kg żywej wagi w nie lubię zbytnio takiej pogody hahaha przepiękna jest ta twoja sukienka Szkoda że nie pokazałaś jej na sobie Ja też bardzo lubię długie sukienki i zwiewne będę się musiała wybrać na jakiejś lumpeksowy wypad Pozdrawiam cię serdecznie i życzę ci mnóstwa przyjemności w ciągu dnia i tygodnia


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń

Shiny Box loveliness

Hej ! Dziś pokaże wam nowe pudełeczko Shinybox w którym znalazłam dużo ciekawych produktów najbardziej spodobały mi się miesięczny prog...

Copyright © 2014 *** , Blogger