Zaful Carnival

Hej dawno mnie nie było ale już jestem postaram się pisać cześciej mam wam do pokazania super produkty które wpadły mi w oko od Zaful na pierwszy rzut idzie sukienka piekna w paski z falbanka na dole w kolorze bieli i czerwieni jest przepiekna i bardzo dziewczęca jak wam sie podoba? znajdziecie ją tutaj Sukienka na lato idealna a teraz mamy taką ciepło pogode że już smiało mozemy ją ubrać i czuć sie w niej świetnie  :)


Kolejnym produktem jest śliczna żółtka sukieneczka w kwiatki jestem pewna że wielu z was się ona podoba i chciało by mieć ją w swojej garderobie a ten kolor to szał tego lata uwierzcie że nie jedna osoba będzie czuć sie w niej bosko znajdziecie ją tutaj żółta sukienka


i na koniec piękny top który idealnie będzie wyglądał z jakimiś jeansowymi spodenkami a jak jeszcze się opalimi będzie cudnie się prezentowal i takie stylizacje akurat ja lubie najbardziej bardzo wygodne w ktorych czuje się sobą top znajdziecie tutaj TOP HONEY


Mam nadzięje że każdy znajdzie coś dla siebie jest duży wybór :)



zaful Anniversary party 

Warm-up

inspire / involve / Enjoy

code 10% off: Hisummer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Shiny Box loveliness

Hej ! Dziś pokaże wam nowe pudełeczko Shinybox w którym znalazłam dużo ciekawych produktów najbardziej spodobały mi się miesięczny prog...

Copyright © 2014 *** , Blogger