Jesień z Bonprix



hej kochani mam dla was trochę jesiennych stylizacji z ciuszkami od Bonprix :) w moje sidła wpadła śliczna biała koszula która naprawdę cudnie sie prezentuje i nadaje sie do wielu stylizacji jak i do spodni tak i to spódniczek ze już trochę chłodniej na polu ale o dziwo i tak ciepło jak to na jesień bo mamy prawie 20 stopni na południu a niekiedy juz o tej porze roku byl śnieg przynajmniej mi sie listopad tak kojarzy :D a jeszcze ja mam urodziny w listopadzie to jeszcze bardziej sie ciesze z tego powodu :D kolejnym produktem do którego ciężko bylo mi sie przekonać jest beret klasyczny czarny beret moda wraca i własnie beret wrocil :D choć jeszcze rok temy nigdy bym go nie ubrała za zadne skarby bo bym sie czula jak starsza pani a tu taka zmiana chyba cos z e mna nie tak ale na prawdę mi sie spodal i od momentu kiedy go dostalam nie rozstaje sie z nim na krok pieknie sie prezentuje <3 3 produktem jest koszula jeansowa ja w swojej szafie mam bardzo duzo ubran jeansowych wiec na jeszcze jedna rzecz miejsce sie znalazlo jest bardzo ladna :) i na koniec jest to bardzo dziewczecy golfik w kwiatki :) stylizacje ociepla kolorami i człowiek czuje sie taki pełny energi  <3 a wam jak sie podobają takie stylizacje ?ktora rzecz wam sie najbardziej podoba bo mi skradł serce ten berecik <3

Tutaj macie linki do produktów <3


Beret

Koszula jeans

Bluzka biała

Golfik w kwiatki













7 komentarzy:

  1. Biała koszula jest prześliczna, najbardziej mi się podoba spośród wszystkich.. Masz piękne włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku pięknie wyglądasz! Wszystko bardzo mi się :) Sama z chęcią bym kupiła takie perełki :) Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluzeczka mi się bardzo spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta koszula w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z zaprezentowanych stylizacja najbardziej spodobała mi się pierwsza! :) Zwłaszcza jeansowa kurteczka podkreśla charakter zestawienia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne stylizacje, pierwsza i ostatnia to moi ulubieńcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biała i jeansowa koszula najbardziej do mnie przemawiają:P. Ślicznie pasują Ci te rzeczy,jesteś bardzo fotogeniczna. Ładne zdjęcia :)
    https://kiczita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Shiny Box loveliness

Hej ! Dziś pokaże wam nowe pudełeczko Shinybox w którym znalazłam dużo ciekawych produktów najbardziej spodobały mi się miesięczny prog...

Copyright © 2014 *** , Blogger