Shiny Box loveliness

Hej !

Dziś pokaże wam nowe pudełeczko Shinybox w którym znalazłam dużo ciekawych produktów najbardziej spodobały mi się miesięczny program pielęgnacji skory twarzy 7th heaven <3 ja już zaczęłam swoja kuracje a wy miesicie już do czynienia z tymi maseczkami na twarz? ja uwielbiam takie domowe spa w zaciszu domu bo nie murze nigdzie wychodzić i tak czuje się przyjemnie i tak powinno być codziennie zęby każdy z nas się zrelaksować po ciężkim dniu bo ostatnio na prawdę nie jest łatwo a ten czas tak szybko leci a my się starzejemy ale już coraz bliżej wiosna i to podnosi mnie na duchu te cieple dni spacery nocą <3 a wy tez nie możecie ie doczekać wiosny tak jak ja? :)


MASAMI bardzo podręczny zestaw do higieny intymnej który zapewni nam bezpieczeństwo i komfort idealny do damskiej torebki bardzo pomocny w awaryjnych sytuacjach :)


BIOTANIQE idealne rozwiązanie dla skory wymagającej regeneracji a moja skora ostatnim czasem jest bardzo skompilowana ale na szczęście  maska super ja oczyściła i poprawiła napięcie i jej ujędrnienie od razu czuje się lepiej :) 


Kolejny dobrze mi znany produkt od REVERS puder nierozstawiający absolutnie mój must have w mojej kosmetyczce  nadaje cerze zdrowy i promienny wypoczęty wygląd i idealnie konturuje rysy naszej twarzy :)


Kolejny świetny produkt który chętnie testuje jest bronzer do twarzy od BELL  nadaje skórze świeży wygląd modeluje owa twarzy dzięki kremowej formule :)


I dwa cudeńka na koniec serum liftigujace od Biotanqe  które poprawia koloryt i strukturę naszej skory cera staje sie wyraźnie odmłodzona :) i na koniec Regenerująca odzywka do włosów BIOVAX w piance intensywnie nawilża suche włosy i ułatwia ich rozczesywanie a ja zawsze mam z tym największy problem każdego dnia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Shiny Box loveliness

Hej ! Dziś pokaże wam nowe pudełeczko Shinybox w którym znalazłam dużo ciekawych produktów najbardziej spodobały mi się miesięczny prog...

Copyright © 2014 *** , Blogger