Fotoksiążka Printu

Hej kochani dziś przychodzę do was z czymś naprawdę fajnym na prezent na przykład na podziękowanie dla rodzicówjest to świetna pamiątka na lata która pięknie się prezentuje jest to cudowna fotoksiążka z naszymi wspólnymi zdjęciami jestem pewna że cała rodzina będzie z takiego prezentu zadowolona i będzie bardzo miło sie oglądać ją w gronie rodziny ja jak pokazałam moim bliskim co udało mi się stworzyć z naszych wspólnych zdjęć byli bardzo zaskoczeni że to wszystko może tak pięknie wyglądać do tego można również wybrać sobie odpowiednią kolorystyk jak i również opisy związane ze zdjęciami wiec jest to na prawdę świetny pomysł moje siostry już planują taką fotoksiażke dla swoich rodzin żeby im się super wspominało dawne dobre czasy :) ja również planuje taką książkę fotograficzną zrobić na nadchodzący roczek oraz rocznice moich bliskich :)

Przy tworzeniu fotoksiążki z pomocą przyjdzie edytor na stronie Printu. Sama przekonasz się, że projektowanie jej to nic trudnego <3









22 komentarze:

  1. Wspaniała pamiątka na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to genialne miejsce na przechowywanie wspomnień, sama muszę sobie taką zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka fotoksiążka to idealny prezent dla bliskiej osoby! :)
    Wyszła pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka fotoksiążka to świetna pamiątka ;) Mam wrażenie, że ostatnio takie albumy stały się bardzo popularne i powoli wypierają te tradycyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już sporo słyszałam o takich fotoksiazkach, ale nigdy jakoś nie brałam ich pod uwagę jako prezentu :) ale wydaje sie jednak że to super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleksandra Kuchnicka25 czerwca 2018 07:51

    Uwielbiam fotoksiążki :) sama mam kilka egzemplarzy

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam fotoksiążkę z printu :) fajna pamiątka na lata :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna pamiątka na całe życie :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wwwoow dużo pracy było przy tym, coraz to lepsze foto książki są robione. Chyba sam za taką rozejrzę się kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny i oryginalny pomysł... książka widać że porządnie wykonana :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zdjęcia, a szczególnie fotoksiążki. Z każdej większej wyprawy tworzę własny album w postaci fotoksiążki właśnie. Ciekawe fotki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post taka foto książka to naprawdę coś pięknego!! :)
    Ja dostałam taką książkę od przyjaciółki na urodziny wspinały prezent i niesamowita pamiątka.
    Obserwuje kochana zapraszam do siebie zlotowlosanicolee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna jest Twoja fotoksiążka! <3
    Jest to naprawdę świetna pamiątka na lata, uwielbiam takie cudeńka!
    Niezliczona ilość wspomnień, zawarta w takiej książce, coś pięknego!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka książka wydaje się świetnym rozwiązaniem nie tylko na prezent, ale także dla Nas jako forma Naszych wspomnień na przyszłość. Super sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastycznie prezentująca się fotoksiążka, najlepsza pamiątka i sposób na zachowanie fajnych momentów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak, fotoksiążka to idealny pomysł na prezent <3 sama taką dałam rodzicom w rocznicę ich ślubu :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post ! Na pewno Cię zaobserwuję i na bieżąco będę śledzić Twoją aktywność. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna fotoksiążka! Na pewno będzie świetną pamiątką na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna pamiątka na lata...jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też ostatnio otrzymałam taką moją fotoksiążkę i jestem z niej bardzo zadowolona. To świetna pamiątka.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny patent na pamiątkowe zdjęcia, świetnie wyglądają takie książki i zawsze można sobie obejrzeć :) a zdjęcia wywołane osobno leżą gdzieś na spodzie szuflady w komodzie :)

    OdpowiedzUsuń

Shiny Box loveliness

Hej ! Dziś pokaże wam nowe pudełeczko Shinybox w którym znalazłam dużo ciekawych produktów najbardziej spodobały mi się miesięczny prog...

Copyright © 2014 *** , Blogger