Shinybox Kwiecień

Hejka mam wam do pokazania co znajdowała sie w kwietniowym pudełeczku SHINYBOX
na początku zaskoczyło mnie piękne jasne pudełko bardzo wiosenne które się pięknie prezentuje <3 a wam jak się ono podoba? :) a w środku znalazłam oto takie skarby <3  Mi najbardziej się spodobało maska <3

LAKIER HYBRYDOWY Colot IT - ze zwiekszoną iloscia pigmentu który daje efekt doskonałego krycia paznokcia bardzo łatwe i szybkie nakładanie i ściąga się super z paznokcia :)

BEAUTE MARRAKECH - naturalna woda różana w spreyu doskonale odżywia i pielęgnuje łagodzi i regeneruje skórę :) Koi podrażnienia i zaczerwienienia :)

7TH HEAVEN - maska do twarzy płachtowa  zmieniła się w serum i nasączyła nim tkaninę . Maska  ściśle przylega do naszej buzi odświeża i odżywia <3

NAOBAY- szampon vitality shine szampon o pięknym orzeźwiającym zapachu  zawiera między innymi odżywcze białko ryżowe i aloes. 99% składników pochodzenia naturalnego <3

SMARTFOOD-  baton z żurawiną i malinami w polewie jogurtowej jest to baton wysokobiałkowy  idealny jako przekąska w diecie. Baton o niskiej zawartości węglowodanów :)

BLOC- ochronna pomadka do ust lip sun spf 15 bazuje na naturalnych odżywczych składnikach silnie nawilża i ochrania usta przed szkodliwymi promieniami :)

KOBO- fashion color shine care lipstick  pomadka łącząca zalety błyszczyka i pomadki nadaje ustom piękny kolor subtelny połysk i pielęgnuje je dzięki zawartości maska shea i witaminy E <3




















9 komentarzy:

  1. Ojej jakie wspaniale rzeczy znalazłaś w pudełku! <3
    Mega podoba mi się pomadka z Kobo i lakier hybrydowy,który ma cudowny kolor!
    Poza tym bardzo podoba mi się Twoja toaletka!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam pudełeczka z lutego i marca. Dobrze,że nie zamówiłam kwietniowego, bo powiem Ci szczerze,
    że nie przypadła mi do gustu zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna zawartość tego boxa :)


    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi bardzo podoba się ta zawartość pudełeczka i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam maseczki marki 7thheven! Miałam czekoladową i byłam zachwycona! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oprawa graficzna pudełka śliczna, bardzo w moim guście ;) Zawartość na początku bardzo mnie rozczarowała, ale jak już wszystko dokładnie przeanalizowałam to stwierdzam, że większość kosmetyków wykorzystam ;) Nie zrobiły na mnie niesamowitego wrażenia, ale najgorzej nie jest ;) W świat poleci jedynie pomadka w kredce i szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna zawartość pudełka! Ja z chęcią wypróbowałabym naturalną wodę różaną. Myślę, że fajnie sprawdziłaby się w czasie upałów! :)
    PS-bardzo fajny blog, dodałam do obserwowanych z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa zawartość :)
    Najbardziej zainteresował mnie szampon, z chęcią chciałabym go przetestować.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń

Shiny Box loveliness

Hej ! Dziś pokaże wam nowe pudełeczko Shinybox w którym znalazłam dużo ciekawych produktów najbardziej spodobały mi się miesięczny prog...

Copyright © 2014 *** , Blogger