Róż czy Granat o to jest pytanie

Cześć kochani przychodzę do was tym razem z 2 stylizacjami :)jedna bardziej na elegancko druga bardziej na luzie:) Piękny różowy sweterek z Bonprix który mega uroczo się prezentuje znajdziecie tu Sweterek mój ulubieniec tego miesiąca a w końcu ciepło sie zrobiło więc śmiało można wyjść w takiej stylizacji na dwór lub drugi mój ulubiony produkt to koszulka z bonprix w kolorze granatu! Czuje sie w niej świetnie! :)  która stylizacja wam sie bardziej podoba?:D 











16 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja zdecydowanie wygrywa jak dla mnie:) Cieszę się ze wiosna w końcu przyszła, można zimowe płaszcze schować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W obu tych stylizacjach wyglądasz równie efektownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba bardziej pasuje mi opcja nr. 2 :D

    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W różu piękniejsza, bardziej podbija urodę :) piękne buty w drugiej stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie opcje super! Pierwsza nieco bardziej elegancka, druga na luzie :) A w pierwszej buty przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zdecydowanie wybieram róż :D Obie stylizacje są ładne, ale jednak miłość do pierwszego koloru wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylizacje fajne ale ja stawiam na granat :) Bardziej wyraziste kolory lepiej podkreślają Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten roz bardzo mi sie podoba. Bardzo lubie ten kolor jednakze do mnie srednio pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
  9. W obu kolorach bardzo ładnie wyglądasz :) Do mnie akurat przemawia bardziej granat ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. W swetrze :) Granat pasuje bardziej do osób o urodzie "zimy".

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja numer dwa bardziej przypadła mi do gustu, ale obie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zawsze wybiorę granat:D mam bzika na punkcie tego koloru:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. W niebieskim zdecydowanie lepiej! Bardzo ci do twarzy w tej szmince. :)

    OdpowiedzUsuń

Shiny Box loveliness

Hej ! Dziś pokaże wam nowe pudełeczko Shinybox w którym znalazłam dużo ciekawych produktów najbardziej spodobały mi się miesięczny prog...

Copyright © 2014 *** , Blogger