Love Zaful


Hej w końcu jakiś post z moimi ulubionymi produktami tej wiosny od Zaful <3 są to dwie koszulki w kolorze białym jedną znajdziecie tutaj z rzęsami KOSZULKA Z RZĘSAMI KLIKa drugą  z serduszkami KOSZULKA Z SERDUSZKAMI KLIK są mega urocze i pasują do wielu ciekawych stylizacji <3 ja takie stylówki kocham najbardziej i świetnie się w nich czuje a to jest najwazniejsze <3 kolejna stylizacja jest z pięknym plecaczkiem czarnym klasycznym CZARNY PLECAK KLIK od zaful super sie prezentuje i na pewno dużo razy z niego skorzystam ponieważ kocham zwiedzać <3 i mi się bardzo przyda <3  i oczywiśćie nie mogło zabraknąć czegoś do makijażu i o to jest mega uroczy pędzelek PĘDZEL KLIK który ma cudowne kolorki <3 jak wam się podoba? :) a jakie są wasze ulubione stylizacje tej wiosny ?<3

Coupon: ZafulChen
10% OFF















10 komentarzy:

  1. Ale masz nogi *-* Rewelacyjne buciki ;) Bardzo podoba mi się ich kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz :D
    poklikane ;)
    http://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta koszulka z rzęsami mi się mega spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. same śliczności z tego Zafula! :)
    najbardziej podoba mi się koszulka z rzęskami i serduszkami <3

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia! A ten pędzelek jest bombowy 😊 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulka z rzęsami jest prześliczna i z humorem! :) Me like it :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie kochana wyglądasz! <3
    Obie stylizacje bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. obie stylizacje ją super! Koszulka z pierwszej podoba mi się bardziej! Pędzelek-rybka. Chce go przetestować od dawna. Nie wiem na co mi on, ale po prostu jest śliczny >< Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne buty ;) Bardzo pasują do obu zestawień ;)

    OdpowiedzUsuń

Shiny Box loveliness

Hej ! Dziś pokaże wam nowe pudełeczko Shinybox w którym znalazłam dużo ciekawych produktów najbardziej spodobały mi się miesięczny prog...

Copyright © 2014 *** , Blogger