Womens Day

Witam was i jak wam sie podobal wczesniejszy post mam dla was kolejne swietne stylizacje od Zaful oraz swietne stylizacje od Rosegal Najlepszy prezent dla kobiet nie wiem jak wy ale wiosna coraz bliżej wiec czas zmienić swoją garderobe na lżejsze ciuchy i dlatego takie cuda powinny trafić do waszej szafy u nich jest co wybrać ! Piękne i świetnej jakości produkty ! Na pierwszy rzut idzie piekna sukienka w motywy kwiatów z długimi rękawami które się pięknie układają :) moja druga propozycja to piękna jeansowa sukienka z ozdobną górą :) nie wiem jak wy ale jeans jest modny już od dawna i myśle że długo jeszcze tak będzie <3 I  Kolejne 2 propozycje od Rosegal jest to klasyczna mała czarna sukienka oraz coś w cieplejszym czerwonym kolorze :) czy takie stylizacje lubicie co wam sie najbardziej podoba ?:D Klasyka czy może coś w kwiaty ?:) wiecie już co na siebie włożycie w ten dzień?:)





Mam dla was rabat z okazji
!!!

Code: ZafulChen Big Coupon 10% OFF 








Coupon: RosegalChen 
 Big Coupon 10% OFF


 


5 komentarzy:

  1. W kwiatki sukienka jest ładna woooow.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza jest prześliczna ^^ Uwielbiam takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kolorystyka pierwszej sukienki, mogłaby być jedynie trochę dłuższa jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też się podoba pierwsza sukienka.

    OdpowiedzUsuń

Shiny Box loveliness

Hej ! Dziś pokaże wam nowe pudełeczko Shinybox w którym znalazłam dużo ciekawych produktów najbardziej spodobały mi się miesięczny prog...

Copyright © 2014 *** , Blogger