Dzień Kobiet




Hej kochane ! 

Mamy marzec już niedługo piękny dzień dla płci pięknej ZAFUL DZIEŃ KOBIET :D wiec każda z nas powinna czuć sie i wyglądać jeszcze pieknieJ w ten wyjątkowy dzień :D wiec dlatego mam wam do pokazania pare propozycji od ZAFUL znajdziecie tam wiele ciekawych produktów dla siebie :D ja uwielbiam rzeczy od nich są świetnej jakości i super układają sie na każdej osobie :)A o to SPECJALNA OFERTA DLA KOBIET a czy macie już jakieś plany na ten dzień czy spędzacie go w towarzystwie swojej drugiej połówki czy może też spedzacie ten dzień z rodziną :) pokaże wam niżej propozycje jakie ja wybrałam dla sibie :) pierwszy zestaw jest to piekna czerwona sukienka w kwiaty ponieważ wiosna sie zbliża więc ją jeszcze nie raz wykorzystam na rożne okazje :) a kwiecisty wzór jest bardzo dziewczęcy wiec myślę ze każda z nas będzie czuła sie dobrze czerwony kolor jest bardzo kobiecy a to powinno się podobać naszym facetom :D a do tego stabilne nie za wysokie buciki na obcasie czarnym :Di co myślicie o tym zestawieniu ?:D Moja druga propozycja jest to przepiękną białą koronkowa sukienka ! nie wiem jak wy ale ja uwielbiam koronkę <3 a do tego urocza czarna torebka w pikowane wzory ktore są bardzo modne w ostatnim czasie i myśle ze kazda z nas taką torebkę powinna mieć w swojej garderobie przydaje sie ona na różne okoliczności :) i prezentuje sie na prawde elegancko :)  i co powiecie na te stylizacje która wam sie bardziej podoba?:D no to na tyle mój marzec zaczął sie bardzo miło i poztywnie mam nadzieje ze ten miesiąc będzie cudowny i będe mieć dużo energi aby jeszcze nie jeden taki wpis dla was tu napisać :) dajcie znać czy wam sie to podoba czy nie :)
 Pozdrawiam was bardzo i przesyłam dużo pozytywnej Energi !



Buty KLIK                                                     Sukienka KLIK








Torebka klik                                                 Sukienka biała KLIK




COUPON: ZAKIRA



11 komentarzy:

  1. Wow buciki i torebka są na prawdę extra <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje.W buciki są piękne,zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biała sukienka wygląda przepięknie - aż nie mogę doczekać się wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy! Założyłabym z chcecią tą białą sukieneczkę ♥️

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna okazja do kupienia sobie czegos ładnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza sukienka i buty mega mi się podobają ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze znajdę coś dla siebie w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwona sukienka bardzo przypadła mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta czerwona sukienka na moją dziewczynę pasuje a ogulnie propozycji jest co niemiara. Przydatny post.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej spodobały mi się buciki, są cudne do wieczorowych stylizacji i na randkę <3
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biała sukienka - super!

    OdpowiedzUsuń

Shiny Box loveliness

Hej ! Dziś pokaże wam nowe pudełeczko Shinybox w którym znalazłam dużo ciekawych produktów najbardziej spodobały mi się miesięczny prog...

Copyright © 2014 *** , Blogger