ShinyBox Luty



Wraz z lutowym pudełkiem shinybox trafiło do mnie pudełko Creat Your Style  z limitowanej edycji !  bardzo mnie jego produkty zaskoczyły ! jest to pudełko z okacji 120 lecia schwarzhopf
Znajdował sie tam
⭐Szampon nature moments
Indonezyjska woda Kokosowa i kwiat lotosu świetnie nawilża włosy
⭐suchy szampon do włosów fresh it up natychmiastowo odświeża włosy
⭐live color spray makijaż do włosów ⭐pure color pierwsza trwała żelowa koloryzacja
⭐Taft bardzo mocny lakier do włosów włosy po nim nie puszą się
⭐Gliss Kur odżywka do włosów to długich super odbudowuja zniszczenia oraz zapobiegaja ich przyszłym uszkodzenia ⭐⭐⭐

W lutowym pudełku znalazłam same cudeńka :
KUESHI woda miceralna któa usuwa zanieczyszczenia
OLIP LABS ochrony krem do rąk 2w1antybateryjny i nawilżający  do skóry dłoni bardzo szybko sie wchłania
SMART GIRLS GET MORE pomadka w Płynie super matowa o silnej pięlegnacji  bardzo łatwo sie rozprowadza
PUREDERM malinowo kolagenowa maska na twarz skutecznie odżywia  i nawilża
I WANT zestaw Simple do cenry normalne i mieszanej
TOŁPA regenerująca maska na naczynka redukuje zaczerwienienia i podrażioną skóre
DR BARBARA VOUCHER ZE ZNIŻKA NA KURS ONILNE NA FORADCE DIETETYCZNEGO
GERGAMO ampułka ze śluzem ślimaka wysoce skoncentrowane substancje odżywcze nawilżają i regenerują skóre
BERGAMO krem do twarzy DNA wrinkle intensywnie nawilża oraz poprawia jej sprężystość


Creat Your Style









  ShinyBox LOVE















I jak wam się podoba ? :)





























11 komentarzy:

  1. Świetna zawartość, fajne szampony i krem do rąk!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają obie zawartości pudełek :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam ani jednego produktu marki schwarzkopf. Więc dla mnie pudełko Create your style jest całkiem nie trafione, za to w pudełku z lutego są rzeczy które chętnie bym wypróbowała. Ja zamówiłam już swoje marcowe pudełeczko będzie po połowie marca więc zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem nie jest źle ;) Na początku miałam mieszane uczucia, ale jak wszystko przeanalizowałam to stwierdzam, że jest nie najgorzej ;) Bardzo cieszy mnie spora ilość kosmetyków do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie super , ale bardziej shinybox, bo z tego włosowego pudełka nic mi się prawie nie przydało :( . za to szampon shauma cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super paczuszka, chciałabym taką dosotać :D Uwielbiam GlissKur'a ! Jeżeli chodzi o therm line to stosowałam, ale szczerze powiedziawszy lepiej wydać te pieniądze na wizyte u dietetyczki... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli mam być szczera to ta różowa odżywka to jakaś porażka, nic z włosami nie robi, przetłuszcza je strasznie!
    A co do pudełka to bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo miło z ich strony, a pudełeczko jak dla mnie bomba :)
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile nowości, chyba nic nie używałam z tych kosmetyków ;)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa zawartość pudełeczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi bardzo podoba się Twoja toaletka odchodząc od tematu. Shinybox robi świetne pudełka

    OdpowiedzUsuń

Shiny Box loveliness

Hej ! Dziś pokaże wam nowe pudełeczko Shinybox w którym znalazłam dużo ciekawych produktów najbardziej spodobały mi się miesięczny prog...

Copyright © 2014 *** , Blogger