Black

Hej
Jak tam u was ? pogoda się trochę zepsuła gdzie ta wiosna :C miejmy nadzieje że za niedługo przyjdzie w końcu do nas :D i będziemy mogli wyciągnąć te lekkie ciuchy i włożyć na siebie :D a jak jest słoneczko to wiadomo lepiej sie człowiek czuje i ma więcej Energi przynajmniej ja tak mam :D 
A wy którą pore roku lubicie najbardziej ? :) mam dla was stylizacje z ostatniej sesji choć myślę ze juz niedlugo będzie ciepło i będe mogła w końcu robić zdjęcia w plenerze :D 

Marynarka lookbookstory MARYNARKA znajdziecie ją pod tym linkiem :)
Torebka -newchic






18 komentarzy:

  1. U mnie pogoda raz deszczowa a raz słoneczna ale nadal wyczekuje wiosny! Uwielbiam takie połączenie kolorów szarości i róż :) Piękny pół golfik! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czekam na słońce! Choć wbrew pozorom, wiosna to moja ulubiona pora roku.

    Wyglądasz prześlicznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już nie mogę się doczekać wiosny! Jak patrzę na te wszystkie sukienki to aż mi na serduszku cieplej, ze będzie słoneczko i 30 stopni ♥ Super wyglądasz na zdjęciach kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że pogoda w najbliższych dniach ulegnie zmianie.
    Ulubiona pora roku? Zdecydowanie wiosna, choć jest to dla mnie dość trudny czas - alergia na pyłki i itp. Chwile, kiedy wszystko budzi się do życia są niesamowite i piękne! :)
    Ślicznie kochana wyglądasz, torebeczka skradła me serce <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja, bardzo mi się podoba i zdjęcia również :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny sweter różowy pasuję do torebki :)
    https://desa17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, już trochę tej zimy mam dość, może niedługo odejdzie w konicu. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia ♥️ Ja kocham wiosnę - bez wątpienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero na przybliżeniu zauważyłam, że to torebka-kot :D Świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia ale trzeba przyznać, że otoczenie trochę odwraca uwagę, poduchy włochate super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja czekaj juz na wiosen ktorej nie moge sie doczekac <3 świetna torebka!
    Podoba mi sie Twoj blog, chętnie obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj zdecydowanie wolę lato i słoneczko , czekam już na to z utęsknieniem :)
    Super stylizacja :>

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Shiny Box loveliness

Hej ! Dziś pokaże wam nowe pudełeczko Shinybox w którym znalazłam dużo ciekawych produktów najbardziej spodobały mi się miesięczny prog...

Copyright © 2014 *** , Blogger