Czerwiec za rogiem

Hej kochani 
Co tam u was? maj sie już niedługo kończy a byl naprawdę piękny pogoda nas rozpieszcza w tym roku :) i tak ma być bo w mojej szafie dużo letnich ciuchów :D za parę dni jadę ze znajomymi do Zakopanego na pare dni i jak na razie to żyje tym wyjazdem :D czas zacząć się prasować i pakować :D tylko jak to w Zakopanym  nie wiadomo jaka pogoda nas zaskoczy ale miejmy nadzieje ze przynajmniej nie będzie padać i wejdziemy na nie jedna góre i poznamy dużo nowych pięknych miejsc bo w koncu to nie tak daleko mnie :D zapowiadają się sesje wiec na pewno będzie jakiś post z naszego cudownego apartamentu :) a wam mam do pokazania na poniższych zdjęciach trochę wiosennej stylizacji <3 ta bluzeczka skradła moje serce jak i te szpilki choc rzadko chodze w takich obcasach oj bardzo rzadko ale moze czas sie nauczyć w nich wyglada sie na pewno bardziej kobieco :)









BLUZKA- ANSWEAR
SZPILKI- SI SHOES

2 komentarze:

  1. Wyglądasz cudownie! :D Piękna stylizacja :)
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Mi ta pogoda również odpowiada, po prostu kocham temperatury powyżej 30 stopni :D

    OdpowiedzUsuń

Shiny Box loveliness

Hej ! Dziś pokaże wam nowe pudełeczko Shinybox w którym znalazłam dużo ciekawych produktów najbardziej spodobały mi się miesięczny prog...

Copyright © 2014 *** , Blogger