Wiosna z Bonprix

Hej kochani !
Mamy już prawie kwiecień jak ten czas szybko leci ! za pare dni świeta u mnie już porządki wiosenne prawie dobiegły końca a jak u was?:) marzec zleciał mi bardzo szybko już tak fajnie na dworze było ciepło a tu zapowiadają cały deszczowy tydzień ale udało mi się zrobić pare nowych zdjęc w pięknym żakiecie ktory mnie najbardziej zauroczył i już długo o takim marzyłam iw końcu jest <3 znajdziecie go tutaj Żakiet BONPRIX a ten kolor pastelowy idealny na wiosne <3 a do tego sweterek który znajdziecie tutaj Sweterek BONPRIX jak wam się podoba taka stylizacja? :)







12 komentarzy:

  1. Piękne szpilki i płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, już taka wiosenna :D Przywołujesz wiosnę! :D

    Obserwuję i zapraszam makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny żakiet :D to jest chyba moja ulubiona część garderoby :)

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna stylizacja! Urocza i dziewczęca:)
    Pozdrawiam cieplutko!:)
    Aguuuszka♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pudrowy płaszczyk jest mega, jak i cała ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylóweczka, żakiet ma piękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, prosty strój z klasą ;)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka uśmiechnięta i wiosenna - pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynarka jak najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz przesłodko Kochana <3

    OdpowiedzUsuń

Shiny Box loveliness

Hej ! Dziś pokaże wam nowe pudełeczko Shinybox w którym znalazłam dużo ciekawych produktów najbardziej spodobały mi się miesięczny prog...

Copyright © 2014 *** , Blogger