ShinyBox Christmas

Hejka!
Mam wam dziś do pokzania świateczny shinybox pudełko bardzo mnie zaskoczyło w pieknych czerwonych kolorach idealnie wpasowuje sie w klimat świąt :D a w paczuszce świątecznej znalazły sie az dwa takie piekne pudelka ze świetna zawartością :) dużo rzeczy idealnych na taka pore jak teraz ktore chetnie przetestowałam razem z moja rodzinka :) i na prawde sprawdzily sie bardzo fajnie :) a wam co wpadło najbardziej do gustu ?:)





Świetny produkt od Delia mgiełka tonizujaca do twarzy, szyi i dekoltu szubko odświeża nasza skore z ekstraktem z aloesu :)


Kolejny produkt ktory najbardziej mi sie sprawdził w ostatnim czasie jest to zel punktowy do cery trądzikowej media skin plus chroni nasza skore przed czynnikami zewnętrznymi :)

 Mydło marsylskie z oliwy z oliwek :)


Kolejny super produkt od Delia cień do powiek w pieknym kolorze ktory ociepli nasz makijaz:)


Maseczka do cery trądzikowej ktora zmniejsza łojotok i działa antybakteryjnie dla naszej skory :)


Hyalouron Refill Cream 
Krem intensywnie nawilżajacy nasza skore z kwasem hialuronowym swietny wypełniacz zmarszczek :)


Olejek eteryczny w 100% naturalny idealny do masażu, kąpieli, sauny o pieknym cytrusowym zapachu :)

Naturalny olejek lawendowy :) naturalny pozyskiwany z kwiatow :) przyspiesza gojenie sie ran, podrażnień skory i oparzeń takze tych słonecznych :)



Szampon do każdego rodzaju wlosow stymuluje cebulki do wzrostu :) Kreatyna nawilza i wygladza nasze wlosy zapobiegajac elektyzowaniu sie ich :)

1 komentarz:

  1. No nie wiem... Taka sobie ta zawartość. Tragedii nie ma, ale po świątecznej edycji spodziewałam się trochę więcej.

    OdpowiedzUsuń

Shiny Box loveliness

Hej ! Dziś pokaże wam nowe pudełeczko Shinybox w którym znalazłam dużo ciekawych produktów najbardziej spodobały mi się miesięczny prog...

Copyright © 2014 *** , Blogger