Nowe pudełeczko Shiny Box


hej kochani przychodze do was z nowym pudeleczkiem shinybox znalazłąm w nim aż 8 produktów + zaproszenie na Międzynarodowe Targi Fryzjerskie i Kosmetyczne z którego bardzo się ciesze <3 
1 produkt jest to Maska z kreatyną Brazilian Keratin zapewnia włosą optymalny poziom nawilżenia odbudowuje je i nawilża mi się już udało sprawdzić na swoich włosachi moje włosy są świetnie nawilżone <3 
kolejny proukt to Maska oczyszająca Multi BIOMASK idealna dla skóry wrażliwej delikatnej i skłonnej do podrażnień oraz wymagającej dogłebnego oczyszczenia :)
 trzeci produkt to Olej arganowy od dawna już chciałam go sprawdzić jest to prawdziwy eliksir młodosci :) doskonale sprawdza się w codziennej pielegnacji naturalnej :)
 kolejny na prawde dobry produktjest to maska pielegnujacaz zielona glinka kambryjska :) ta glinka ma bogaty unikatowy mineralny skład niezbedny dla odrodzenia naszej skóry :)
 kolejny zaskakujacy produkt jest toa domowe spa dla twoich stóp SHEFOOT zapewnia skórze kompleksowa pielegnacje i odzywienie peeling zmiekcza i usuwa twardy naskórek :) 
UNANI to następny produkt któy chce wam przedstawić jest to mleczko do ciałą z drobinkami :) 
intensywnie i długotrwale nawilża skóre wystawioną na działaniepromieni słoneczych czyli idealne w lato a w  tym roku lato było na prawde ciepłe :) 
 i ostatnim już produktem jest balsam do ciała o'herbal który doskonale pielegnuje skore pozostawiając ją aksamintnie gladka i intensywnie nawilżona :) natychmiastowo poprawia i odżywia nasza skore :) no to na tyle ktorego produkt jestecie nakbardziej ciekawi aby sprawdzic na wlasnej skórze?:)















1 komentarz:

  1. Nie najgorsze to pudełko ;) Poprzednia edycja chyba troszkę bardziej mi się podobała, ale na tę zawartość też nie ma co narzekać ;) Chociaż pudding z Foods by Ann, który mi się trafił był okropny :D

    OdpowiedzUsuń

Shiny Box loveliness

Hej ! Dziś pokaże wam nowe pudełeczko Shinybox w którym znalazłam dużo ciekawych produktów najbardziej spodobały mi się miesięczny prog...

Copyright © 2014 *** , Blogger