Zakupy na BonPrix

Hej kochani jak tam u was u mnie w końcu wyszło słońce bo już tak długo padało że nie było kiedy zrobić zdjęć w plenerze a takie  lubie od jakiegoś czasu najbardziej a to że mieszkam na wsi tyle zieleni mnie otacza coś pięknego pokaże wam stylizacje z moimi ulubieńcami tego miesiąca od BONPRIX wybrałam piękne różowe spodnie o których już marzyłam od jakiegoś czasu <3 jestem w nich zakochana można je nosić jak i na luźne stylizacje tak i do bardziej eleganckich stylizacji :) znajdziecie je pod tym linkiem Spodnie z wywiniętymi nogawkami  i do tego wybrałam klasyczną biała bluzke z rękawami falbanami lubię klasyke więc wiem że często w różnych wypadkach ona się przyda i będe wyglądać na prawde ładnie i z gracją i super się prezentuje z tymi różowymi spodniami i szpilkami tutaj macie linka do niej BLUZKA   jest ona w trzech kolorach każdy wybierze coś dla siebie jestem tego pewna ! a na koniec wybrałam klapki! oj z butami to ja mam duży problem ponieważ mam bardzo szczupłą stope i stopa mi strasznie ucieka do przodu jak mam wycięte ale te klapki sprawdziły się świetnie od jakiegoś czasu się z nimi nie rozstaje są one zapinane z przodu gdzie moge sobie je zweżyć tak aby moją noge super trzymały jest to świetne rozwiązanie dla takich osób znajdziecie je tutaj KLAPKI a teraz wam pokaże jakie stylizacje dla was przygotowałam :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Shiny Box loveliness

Hej ! Dziś pokaże wam nowe pudełeczko Shinybox w którym znalazłam dużo ciekawych produktów najbardziej spodobały mi się miesięczny prog...

Copyright © 2014 *** , Blogger