ShinyBox 6years

Hej kochani dziś mam wam do pokazania pudełeczko ShinyBox 6 urodziny :D znalazłam w nim wiele ciekawych produktów już samo pudełeczko jak zobaczyłam zaskoczyło mnie pięknymi kolorkami :)















Znajdowały się w nim produkty takie jak Balsam do ust  w sztywcie SUN FUN od Delia jest to ochronny balsam zawierający uva oraz uvb z witaminką E głeboko nawliża nasze usta i wlasnie tego potrzebujemy latem mi sie strasznie wysuszają od słońca :)

Następny bardzo fajny produkt jest to mydło antybakteryjne Clean Hands w kostce o bardzo przyjemnym delikatnym zapachu :) skutecznie oczyszcza skóre ponieważ zawiera ekstrakty roślinne <3

Bell HYPOALLERGENIC kremowa konsystencja pomadki która pokrywa usta jednolitym kolorem nawilża i zmiękcza usta :)duży wyboru kolorów jak dla mnie idealny produkt !

Efektima maseczka glinkowa oczyszczająca która zapewnia natychmiastowy efekt poprawy wyglądu skóry skutecznie oczyszcza i usuwa nadmiar sebum oraz zapobiega powstawaniu nowych niedoskonałości koi i łagodzi podrażnienia super nawilża i pobudza skóre do regeneracji :)

Nutka szampon do włosów któy został stworzony do codziennego mycia i pielęgnacji skóry głowy delikatne substancje zawarte w nim pochodzenia roślinnego zmiękczają i wygładzają łuske włosów :)

Woda kokosowa Dr.COCO to niskokaloryczny beztłuszczowy napoj bogaty  w potas i składniki mineralne i witaminy Świetnie odżywa i nawadnia nasz organizm  100% naturalny

Kueshi krem do twarzy z filtrem spf 50 wysoki poziom ochrony przeciwsłonecznej przed promieniami uva oraz uvb zalecany dla wszystkich rodzajów skóry :)

Loffme płatki kosmetyczne wielokrotnego użytku ułatwiają  codzienną pielegnacje skóry wrażliwej  bardzo szybko wysycha i nie przejmuje zapachów :)

1 komentarz:

  1. uwielbiam balsamy do ust i ten na pewno przypadłby mi do gustu :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Shiny Box loveliness

Hej ! Dziś pokaże wam nowe pudełeczko Shinybox w którym znalazłam dużo ciekawych produktów najbardziej spodobały mi się miesięczny prog...

Copyright © 2014 *** , Blogger