Święta tuż tuż

Hejka ! jak tam kochani ? czujecie już świeta? ja nie za bardzo mam tyle na głowie że jeszcze nie zdążyłam kupić prezentów:D i wgl to nie mam pomysłów zawsze z trudem przychodzi mi to co mam kupić :D bo boje sie że komuś to sie moze nie spodobac co ode mnie dostanie :D no ale coz tak bywa :D moze by mi podpowiecie co można kupić swoim najbliższym ?:D chyba ze ktos jeszcze ma czas i czeka tak jak ja na ostatnia chwile :D a dzis pokaze wam troche zdjec w świątecznym klimacie u mnie w  domu :D ale mam chyba pomysł na prezent a pomoże mi w tym :D

Let the upcoming holidays
Christmas
they will be joyful, healthy and nice,
and the New Year will bring
fulfillment of the most secret dreams
and implementation of all plans!



Through the blizzard, I will be wishing good wishes and encouragement that these saints, though cold, be warm and family. The power of gifts and love in the New Year of prosperity.







7 komentarzy:

  1. A u mnie prezenty kupione już dawno (żeby nie zbankrutować). Moje prezenty są proste, ale wiem, że każdy się z nich ucieszy :)
    Rodzice - książki
    Teście - fotoobraz
    Mąż - bluza
    Chrzesnica - czapka
    Siostra - bluza i worek
    A tak poza tym, świetna świąteczna stylizacja.
    Pozdrawiam :)

    marysseprobuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie wyglądasz kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie królują kosmetyki 😊 z takiego prezentu chyba każdy się ucieszy 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też jeszcze brakuje paru prezentów, coś czuję że jeszcze Wigilię będę Biegała po sklepach 🙈

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci zazdroszczę tych skarpetek! ������

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na szczescie przygotowania mogę uznać za skończone! W tym roku kupilam prezenty wczesniej i bardzo mnie to cieszy ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis! Będę tu zaglądać 😍

    OdpowiedzUsuń

Shiny Box loveliness

Hej ! Dziś pokaże wam nowe pudełeczko Shinybox w którym znalazłam dużo ciekawych produktów najbardziej spodobały mi się miesięczny prog...

Copyright © 2014 *** , Blogger